קובי פינקלר: "המטרה: ליישב את אזרחי הרצועה בסיני"

    מהדורת הבוקר No Comments on קובי פינקלר: "המטרה: ליישב את אזרחי הרצועה בסיני"

    כתבינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' והציג סקירה מקיפה על מצב המלחמה בבוקר היום התשיעי. לדבריו: "הסיבה לעיכוב בכניסה הקרקעית היא כי רוצים לפנות את כל צפון הרצועה ולהיכנס בביטחה"

    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמת חרבות ברזל – היום התשיעי: כתבנו הצבאי קובי פינקלר בסקירה מקיפה ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם.

    "ביממה האחרונה לא היו התקלויות עם מחבלים כלל. בעזה זה לא רק תקיפות, אלא סדר גודל שונה לחלוטין, הלילה חוסל מפקד הטבח בניר עוז ובנירים, הסיבה לעיכוב בכניסה הקרקעית היא כי רוצים לפנות את כל צפון הרצועה ולהיכנס בביטחה".

    "מרבית ארגון החמאס נמצא בעיר עזה עצמה, בשכונות הפאר ובמנהרות שתחתיהן. המטרה של ארצות הברית היא ליישב את כלל תושבי הרצועה בסיני. היא מנהלת מגעים מול מצרים ומנסה לקבל את הסכמתה. אנחנו מחכים לקבל כמה שיותר תמיכה בין לאומית לפני המערכה הגדולה".

    "באשר לחלק הצפוני: זה עדיין לא מלחמה אלא טפטופים. היה מידע מודיעיני שהתברר כשווא כי לא לוקחים סיכון, בליל שבת היה ניסיון שיגור מלבנון וצה"ל הגיב בירי. הכוח הגדול עומד מוכן, באיטליה כבר נחתו מטוסי F-15 שמוכנים לפעולה".

    ולסיום, אומר פינקלר: "נציין את עדכון הוראות פיקוד העורף שהגדיל בהרבה את מספר המשתתפים באירועים. זה מלמד משהו על מצב המלחמה כרגע".

    האזינו



    0 תגובות